Класифікація електронних майданчиків

Дата : Автор : quickweb

Починаючи з 2015-го року, коли вперше запрацювала система ПроЗорро, кількість електронних майданчиків, які можна використовувати для участі в торгах, значно зросла. Більш того, самі майданчики стали більш сучасними та функціональними. Сьогодні, використовуючи один з акредитованих майданчиків, ви отримуєте доступ до широкого функціоналу та до повного переліку лотів.

Повний перелік лотів можна знайти тут https://sale.ueex.com.ua/news/zemelqni-torgy-startuyutq-nezabarom-na-majdanchyku-tov-ueb. Скорситавшись цим посиланням. Ви можете ознайомитися з оголошеннями з продажу земельних ділянок та будь-якого іншого майна.

Говорячи про самі майданчики та завдання, що ставляться перед цими платформами, свою увагу можна зауважити на наступних моментах:

  • Інформування користувачів – потенційні учасники мають змогу швидко ознайомитися зі всіма актуальними оголошеннями та вимогами для участі в таких торгах;
  • Моніторинг отриманих пропозицій – саме на електронному майданчику відбувається процедура ознайомлення зі всіма надісланими заявками. Далі, на основі отриманої інформації визначається переможець, який зміг запропонувати найбільш вигідні умови.
  • Проведення аукціону – мова йде про сам етап торгів, коли учасники надсилають свої пропозиції, обравши один з цікавих для себе лотів.

Обираючи електронний майданчик, важливо розуміти, що вони можуть досить сильно відрізнятися та навіть мати зовсім різне призначення.

Електронні майданчики можна класифікувати на:

  • Сайти-аукціони – є найбільш зручним інструментом для постачальників. Для них, подібний майданчик – це можливість продати великі запаси товарів за вигідною ціною й отримати нові ринки збуту. Великою перевагою для учасників торгів на таких майданчиках є те, що торги розпочинаються з мінімальної цінової пропозиції;
  • Сайти-каталоги – дана категорія електронних майданчиків є скоріш інформативною. Такі сервіси можуть об’єднати на одній платформі постачальників, які можуть мати відношення до протилежних цільових груп. Що стосується доходу, то такі електронні майданчики отримують його від комісії та проведених транзакцій;
  • Біржові майданчики – це ще один тип анонімних платформ, де можна купувати або ж продавати певні товари. За основу береться спорт-ринок, де і відбувається реалізація різних товарів. Такі майданчики дають можливість проводити моментальний продаж товарів в умовах, коли кожен учасник може підвищити попередню пропозицію.

Всі раніше перераховані типи електронних майданчиків мають досить багато переваг та можуть бути справді ефективними, якщо їх активно використовувати у відповідних напрямках.

Головне завдання для звичайних користувачів – це більш детально проаналізувати всі ці типи платформ і визначитись з тим, яка з них підходить під якесь конкретне завдання.

Особливості малої приватизації в ПроЗорро

З часом, державне майно може втрачати свою рентабельність. Більш того, є випадки, коли таке майно навіть приносить збитки і змушує державу витрачати кошти на те, щоб об’єкти нерухомості, транспорт й тому подібне майно залишалось у відповідному стані.

Щоб запобігти таких ситуацій, було прийнято рішення про проведення малої приватизації з використанням системи ПроЗорро. За основу береться формат аукціону, коли користувачі отримують право на те, щоб надсилати свою цінові пропозиції.

Варто зауважити, що мала приватизація – це передача державного майна у власність приватних осіб за умови якщо сума лоту не перевищує 250 мільйонів гривень.

Якщо загальна вартість лоту буде нижчою цього показника, державна установа має право на те, щоб провести малу приватизацію за спрощеною системою. Якщо ж мова йде про велику приватизацію, то сама процедура буде більш складною. Перш за все, це буде помітно по вимогам до тендерної документації та учасників, в цілому.

Ви можете обрати сайт енергетичної біржі, що серед акредитованих майданчиків є одним з найбільш популярних. Якщо ж вас цікавить якийсь інший електронний майданчик, то ви можете обрати його, скориставшись системою ПроЗорро.

Коли проводяться відкриті торги

Відкриті торги – це найбільш розповсюджений формат, що є найбільш вигідним саме для учасників. 

Основною перевагою відкритих торгів є прозорість та доступність. Надіслати свою заявку для участі в такій процедурі може будь-хто. Все що потрібно зробити – це попередньо ознайомитися зі всіма вимогами і впевнитися в тому, що ваша заявка буде їм відповідати.

Відкриті торги можуть проводитися як державними так і приватними установами. Ще одна перевага саме відкритих торгів – це можливість отримати доступ до їх результатів. Це можуть зробити навіть незареєстровані користувачі.